Håravfall och självmordstankar

Var nere på badet imorse och simmade med triathlonklubben och då i synnerhet Oskar och Björn, kul! Körde intervaller, jättebra för jag har mest slösimmat sen ironman. Det bästa var sen att jag fick gå hem till Oskar och äta hans specialscones till frukost.
Efter några timmars effektivt jobb, skulle syrran och jag gå till Pronova och spinna, projektet blev svårt att genomföra eftersom spinningcyklarna var försvunna, så vi fick köra lite rockgympa istället.

Idag tog jag första lariamtabletten, malariaprofylax, och det är härligt när man läser i innehållsförteckningen att biverkningarna bland många andra kan bli håravfall, hallucinationer, kraftlöshet, aptitförlust, störd hjärtrytm, balansrubbningar, diarré, paranoida reaktioner, aggressivitet, oro, depression, glömska, förvirring, synrubbningar, hjärnsjukdom och dessutom - hör och häpna - självmordstankar. Vilken fantastisk tablett:-)

Efter att ha spelat bingolotto med syskonen och kidsen i Blacka sover jag över här  för att invänta julafton!


Kommentarer
Postat av: Bragefanny

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-29 @ 15:42:26
URL: http://bragefanny.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0