Idag börjar jag blogga:-)

En blogg har efterfrågats - och här kommer den! Man kan säga att detta är en löparblogg men även om löpningen tar mycket tid händer det även en del andra saker i mitt liv som jag också tänker skriva om. Jag funderade lite på vad bloggen skulle heta, tänkte först "Frida springer" men det känns ju så trist, och anledningen till att jag börjar skriva är flytten till Berlin. Därför får den heta "Frida i Berlin - ett halvår utan plockgodis" - ja för hur ska jag överleva utan det? Det får man se om man följer mig här...kanske kan hitta nåt annat jag gillar:-) Nu ska jag trixa lite här för att se om jag kan hitta nån bra design, men kommer nog att pilla med den lite efterhand, idag är det iaf kul att ha kommit igång att skriva.
Nu kanske man undrar när jag åker, och det blir nattåget den 28 december, stannar 7 h i Berlin och flyger sedan vidare till Kenya för att klättra i berg och springa, och den 16 januari blir jag sen tysk för en tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0