Långpass på 7 km och böld på smalbenet

Snöfall och två minus, långpass från Lillsjöstugan. Hängde på Maria, Malin och Anna, så himla imponerad av hur tjejerna kan hitta mitt ute i ingenstans, hur mycket snö som helst och inga stigar! Vi var ute 1:40 och hann ca 7 km, vilket långt pass, men bra träning att pulsa runt i snö och halka runt i branter! Men när jag kom tillbaka hade jag en stor böld på smalbenet, benet ser helt mongo ut, som på en pensionär, hm, ska köpa blodförtunnande salva imorn...hann inte idag för åkte direkt till pappa och hjälpa till att packa flyttlådor. Känns att jag verkligen vill dra mitt strå till stacken, lyckas alltid vara utomlands när han ska flytta, och när jag själv var i Berlin sist fick pappa flytta min lägenhet hemma i Sverige - själv - tack pappa! Nej nu sitter jag och syrran hemma, dricker vin och kollar på så mycket bättre, sen blir det en sväng ner på stan:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0