Massa hej då

Efter en småkylig morgonjogg i 16 minus var det dags för julavslutning på John Bauergymnasiet. Det bjöds på många imponerande uppträdanden - vilka kids vi har på skolan. Har sagt det innan men jag kommer att sakna mina härliga elever när jag flyttar! Och ja - även alla trevliga kollegor. Anna blev vald till årets medarbetare och det tycker jag är SÅ rätt.
Var på Fräcka och fikade med X-man Marty, alltid lika roligt, och jag är så glad att det funkar så bra med hans Anna. Sedan var det dags för sista tränigen med Tjalve, och det var stafett-intervaller i Arenan, roligt pass. Det var ändå lite sorgligt för jag kommer sakna alla grymma löparkompisar, vilket gäng vi har blivit. Se nu till att hålla i så ses vi och är ännu snabbare i sommar:-)


Kommentarer
Postat av: Thomas

Asså.. jag har inte förstått varför du ska till Berlin? Afrika kan jag förstå, det är väl sån där springträning.. är tyskland också ett steg i att satsa på löpning mer under ett halvår? Eller var det dags att äntligen komma iväg på den där efterlängtade au-pair resan!? ;)



Hur som helst, lycka till!



Kram!



Ps. sen tycker jag iofs du skulle valt en lite mer hippt bloggställe... tumblr.com till exempel? Gratis, och 4569 ggr smidigare att modifiera och blogga från telefon and what not... ;)

2010-12-22 @ 09:35:40
URL: http://spinemelter.tumblr.com
Postat av: Pistolen

Du är grym! Tung stomme i multisportlaget som försvinner. Men tiden går fort och vi ses snart igen, blir tomt på skolan utan dig. Ha det så himla bra nu så ses vi på Sthlm Marathon!



Kram/Peter

2010-12-22 @ 10:31:21
URL: http://www.pistolen.fotosidan.se
Postat av: Frida

Au-pair resa, ja det vore ju iofs kul:-) Och vem vet, har ju inte jobb än, och det kan ju hända att det blir Kindergarten! Men löpning kommer uppta stor del av tiden såklart! Angående bloggen hade jag inte så mycket koll på sådant här, får väl kolla upp om jag borde byta!

2010-12-22 @ 10:33:03
Postat av: Frida

Tack Peter! Jag kommer tillbaka ännu starkare:-) Du måste hålla mig uppdaterad kring din marathonsatsning! Kram:-)

2010-12-22 @ 10:35:19
Postat av: Camilla

Hej Frida,



Jag var nyss in och läste om dina framgångar på marathon.se och länkade vidare till din klubb och hamnade till sist här. Det låter så lätt det du gör och jag blir så imponerad över dina löpartider! Du har fått mig att motiveras till att öka min träningsdos : ) Tack!

2010-12-22 @ 18:53:08
Postat av: Frida

Å vad roligt att höra Camilla!:-)

2010-12-22 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0