Sista dagen i klassrummet

Galet, idag har jag stått inför en klass för sista gången på 8 måndader...! Har inte riktigt hunnit känna efter hur det känns för det är lite mycket såhär i sluttampen. Dagen har varit sjukt stressig och rättningshögen/berget är smått gigantisk. Ett som är säkert är i alla fall att jag kommer sakna mina elever!
Men ikväll är det julfest och innan det ska jag testa mitt psyke genom att springa till Arenan och köra 24*300 m på egen hand...
Roligaste igår var gulliga Ameli som hade följt mig under NY marathon, dock hittade hon inte något annat än en livesändning på internet som var på polska:-)
Har ni inget för er kan ni även ta en titt här---> http://beta.marathon.se/aktuellt/frida-a-en-loparkarriar-efter-30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0